Retourneren

Wij hechten er veel waarde aan dat onze klanten tevreden zijn over een bestelling dat bij ons is geplaatst. Bent u om wat voor reden dan ook niet tevreden over uw bestelling en wilt u het daarom terugsturen, dan is dat geen probleem.

Binnen 14 dagen mag de bestelling teruggestuurd worden zonder opgaaf van reden. De verzendkosten die u betaalt om het product te retourneren krijgt u uiteraard terug.

Wanneer u de bestelling wilt retourneren, dan kunt u contact opnemen via het contactformulier.

Retouradres:

TI-84shop.nl

Postbus 84106 

3009 CC Rotterdam

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij voorkeur via e-mail. Dit kan ook via ons contactformulier en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Qshops Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Defect en garantie

Het is enorm vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking of raadpleeg de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen. Leidt dit niet tot een oplossing dan willen wij u graag helpen conform onderstaande procedure en voorwaarden.

 

Is het product defect geraakt tijdens de garantieperiode?

Wanneer u bij ons een product hebt gekocht en dit product is binnen de garantieperiode defect geraakt kunt u dit na overleg met ons aan ons toezenden. Nieuwe rekenmachines hebben standaard 3 jaar garantie en de gebruikte exemplaren 1 jaar. Mocht uw gebruikte rekenmachine na 14 maanden defect gaan, dan zijn wij de moeilijkste niet en zullen wij het probleem oplossen.

 

Mijn product is kapot, wat moet ik doen?

Controleer als eerste of het nog binnen de garantietermijn valt door middel van de datum van aanschaf. Valt het nog binnen de garantieperiode? Neem dan als eerste contact met ons via telefoon 085 - 401 35 71 (elke dag tussen 12:00 en 17:00) of door middel van ons contactformulier. Geef het referentienummer door en wat het defect is. Eventueel kunt u er foto's van maken en deze doorsturen.

 

Wanneer valt het defect onder de garantie?

  • Wanneer de garantietermijn nog geldig is
  • Wanneer het defect niet is ontstaan door onkundig gebruik of een ongeluk
  • Wanneer het een fabrieksfout betreft
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »